Holidays are over, but ready for season to start! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Ilona Andringa - WaarBenJij.nu Holidays are over, but ready for season to start! - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Ilona Andringa - WaarBenJij.nu

Holidays are over, but ready for season to start!

Blijf op de hoogte en volg Ilona

18 Januari 2015 | Verenigde Staten, Marianna

Het is alweer zo'n 2 maanden geleden dat ik een update heb geplaatst! De tijd vliegt echt voorbij, en dat houdt ook in dat ik alweer langer dan 4 maanden weg ben van huis! Ik heb het nogsteeds heel erg naar mijn zin!

Een aantal weken geleden, in het weekend van 15 november hadden we onze laatste fall wedstrijden, en sloten hiermee ons Fall Season af. Die dag hadden we maarliefst 4 wedstrijden (09.00/11.00/15.00/17.00)! Alle wedstrijden hebben we met grote uitslagen gewonnen, en ons Fall Season hebben we daardoor afgesloten met een Record van 8-11 (8 wins - 11 losses) door onder meer tegen verschillende universiteiten te spelen!

Aangezien ons Fall Season was afgelopen hadden we die week daarop geen trainen en moesten we helpen op het veld en hadden we daarbij iedere dag study hall! Aan het eind van die week was het dan ook nog is Thanksgiving Break! Ik ben met mijn teamgenootje Ariana meegeweest voor Thanksgiving en heb een leuke tijd gehad! We hebben vooral lekker veel geslapen en TV gekeken! Daarbuiten zijn we vaak met de familie uit eten geweest en zijn we nog een keer wezen bowlen! Dit was niet mijn eerste Thanksgiving, maar het was toch weer anders dan vorig jaar! We waren met de familie en er was super veel te eten! Het eten was erg lekker en ik heb er de hele dag van genoten! Diezelfde avond begon dus ook Black Friday Shopping.. Wat een chaos! We vertrokken rond een uur of 1 in de nacht, moesten ongeveer een uurtje rijden, en kwamen toen aan bij de grote Mall! Er waren super veel mensen aan het shoppen, en er stonden erg lange rijen! Maar daarbuiten waren er ook grote kortingen! Ik had die nacht niet veel meer dan een sweatshirt gekocht, maar heb een leuke tijd gehad! Uiteindelijk kwamen we rond een uur of 7 in de ochtend weer thuis! Die volgende dag dus erg lang geslapen! En het was mijn eerste keer om bij Hooters te eten! Verder tijdens Thanksgiving Break niet veel meer gedaan buiten het relaxen om. Die week daarop moesten we allemaal weer terug zijn voor school! In plaats van trainen moesten we elke dag een T25 workout doen met het team! Dit is een workout die 25 minuten nonstop door gaat!

Aangezien het ook bijna tijd was voor onze kerstvakantie kregen we als cadeau van de coaches een pedicure of medicure! Ik koos voor de medicure en liet mijn nageltjes lakken haha! Uiteindelijk hebben we daar als team 3,5 uur gezeten om op elkaar te wachten, maar dat werd achteraf beloond met pizza! :)

De volgende hadden we ook nog eens onze kerstfoto! Ik heb daarvan een aantal foto's bijgevoegd bij mijn update! Dat was het leuke, die kerstfoto, maar de dagen daarop was het alleen maar leren en leren voor onze examens die aan het eind van die week zouden beginnen! Ik heb uiteindelijk mijn eerste semester als volgt afgesloten, en ben daarmee erg tevreden!: Mathematics: A, Computer: A, Life Fitness: A, First Aid: A, Reading: B

En toen begon eindelijk onze kerstvakantie...
Helaas vertrokken al mijn teamgenoten naar huis, en zou ik hier bij de dorms blijven, en helaas niet naar huis gaan.. Ik heb in de vakantie veel tijd doorgebracht met vooral mijn coaches! Bijna elke dag ging ik mee naar hun huis en speelden we vooral veel PingPong, want dat is nogal een strijdt in het huis haha! Ook zijn we naar veel voetbal wedstrijden geweest van Madyson, een van de dochters van mijn coaches. Buiten dat zijn coach Kelly en ik een aantal keer naar wat basketbal wedstrijden geweest. Ons meiden basketbal doet het tot nu toe erg goed en heeft een Record van 17-0 (17 wins - 0 losses)!

En toen was het ook nog is tijd voor kerst.. Ik ben voor kerstavond en kerstdag meegeweest met mijn teamgenootje Reagan die hier zo'n 10 minuten vandaan woont! Ik heb een hele leuke tijd gehad met haar familie, en zelfs nog wat cadeautjes gekregen :) Na kerstavond en kerstdag was het weer uitslaaptijd! Buiten dat nog een aantal nachten bij de coaches geslapen! En toen ging de tijd toch wel weer heel snel en was het alweer nieuwjaarsavond ..
Voor nieuw jaar ben ik samen met coach Kelly en haar familie en wat vrienden naar Pier Park in Panama City Beach geweest om daar te kijken naar hoe de beach ball zou vallen om klokslag 12 uur! Er waren super veel mensen aanwezig op Pier Park en lekker veel en luidt muziek! Rond kwart voor 12 liepen we ook nog eens langs een presentator die bezig was voor Live TV in Florida! Ik vroeg of ik met hem op de foto kon en dat ik niet van hier ben, maar uit Nederland kom! Hij vroeg me daarna om even rond te blijven hangen! Dus naja, natuurlijk deed ik dat! Uiteindelijk kwam ik dus Live op Televisie in Florida! :) Het was een super leuke ervaring en er werden mij wat vragen gesteld over hoe ik het vond en hoe wij dat dan voor oud en nieuw in Nederland doen!

En toen was het Oud & Nieuw! Om klokslag 12 uur viel de beach ball! Iedereen luidt en schreeuwen en etc! En er kwam een hoop vuurwerk opkijken, maar dat duurde maar voor zo'n 10 minuten.. daarna was ook meteen iedereen weer vertrokken haha! Duidelijk dat dat in Nederland dus anders is en dat wij van zo'n 10 uur in de ochtend tot 3 uur in de nacht doorgaan met vuurwerk en knallen!

Mijn kerstvakantie zit er nu al weer twee weekjes op, maar ik moet zeggen dat ik een erg leuke tijd heb gehad en dat de tijd echt voorbij is gevlogen! Ditmaal heb ik moeilijkere vakken dan afgelopen semester, maar ik zal me best blijven doen! Ook beginnen we 30 Januari met onze eerste wedstrijd van Spring Season! We hebben een erg druk programma, maar dat zou goed moeten komen! Rond 18 maart beginnen we dan ook met Conference, en vanaf dan zal het heel erg serieus gaan worden!

Ik zal snel weer een update plaatsen!
Liefs, Iloon :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2747

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 20 Mei 2015

Het begin van een nieuw avontuur

Landen bezocht: